حفاظت و امنیت

بهترین آموزشگاه حفاظتی و امنیتی


ورود / عضویت

وبسایت ما کاربر محور می‌باشد و استفاده از تمام خدمات ما بعد از ورود به سایت امکان پذیر است. بنابراین به کمک دکمه زیر وارد سایت شوید و در صورتی که هنوز نسبت به عضویت اقدام نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم عضو سایت ما شوید.

عضویت
تعریف ریموت دزدگیرتعریف ریموت و سوئیچ خودروسیستم های اتومبیل

نکاتی در مورد تعریف ریموت دستی

()
نکاتی در مورد تعریف ریموت دستی

در این ساعت گروه حفاظت و امنیت نکات و تجربیات جزئی ولی مهم. در حیطه تعریف ریموت فابریک به صورت دستی،. که توسط کاربران برای ما ارسال شده را ارائه می‌دهد. برای مشاهده این نکات با ما در ادامه مطلب همراه باشید…

نکاتی در مورد تعریف ریموت فابریک به صورت دستی

همکاران گرامی، جهت کددهی دستی. به ریموت‌های اتومبیل‌های ایرانخودرو. و سایپا به نکات زیر توجه فرمائید.

  1. ریموت های موجود در بازار با آرم “سازه پویش” می باشد. یعنی گیرنده و فرستنده حتماً باید. از یک شرکت و با آرم همان شرکت باشد.
  2. ریموت های “آراد غرب” (AG) و “پی اس پی” (PSP) و “شایان کاو” در بازار موجود نمی‌باشد.
  3. محل نصب گیرنده در اتومبیل های پژو ۴۰۵ تک. دکمه، سمند قدیم تاشو و سمند ضامن دار ۳ دکمه، داخل خودرو. بالای آینه وسط کنار چراغ سقف می‌باشد.
  4. محل نصب گیرنده در اتومبیل‌های سمند. ۲ دکمه تیغه ثابت و پژو ۴۰۵ ۲ دکمه ضامن دار،. در قسمت زیر قاب فرمان. یا داخل جعبه فیوز توسط دو عدد پیچ مهار شده است.
  5. محل نصب گیرنده در اتومبیل های پراید .۱۱۱، پراید ۱۳۲، پراید ۱۳۱، تیبا، تیبا ۲ و ساینا، بالای پدال .کلاچ، پشت کامپیوتر (ECU) می‌باشد.
  6. برای پژو ۴۰۵ تک. دکمه فقط یک عدد ریموت قابل تعریف است.
  7. ریموت های پژو ۲۰۶، زانتیا، L90 و ماشین‌های با سیستم مالتی پلکس، .به وسیله دستگاه باید تعریف شود..

توجه: گروه حفاظت و امنیت نکات بالا را از تجربیات همکاران در سطح فضای مجازی. جمع آوری کرده است و صحیح بودن کامل مطالب بالا را نه تایید. و نه تکذیب می‌نماید.

آرشیو کددهی به انواع ریموت و سوئیچ فابریک خودرو ها

اگر شما هم نکته خاصی را در این خصوص سراغ دارید، خوشحال می‌شویم از طریق تلگرام به آیدی FactWorld@ بفرستید تا ما آن را با نام خودتان انتشار دهیم…

این پست را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید