Logo حفاظت و امنیت

برای استفاده از تمامی خدمات ما، پیشنهاد می‌کنیم از گزینه‌های سمت راست وارد سایت شوید.

Telegram Telegram
نکاتی در مورد تعریف ریموت دستی

نکاتی در مورد تعریف ریموت دستی

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

در این ساعت گروه حفاظت و امنیت نکات و تجربیات جزئی ولی مهم در حیطه تعریف ریموت فابریک به صورت دستی، که توسط کاربران برای ما ارسال شده را ارائه می دهد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید…

همکاران گرامی، جهت کد دهی دستی به ریموت های (اتومبیل های ایرانخودرو و سایپا) به نکات زیر توجه فرمائید.

  1. ریموت های موجود در بازار با آرم “سازه پویش” می باشد. یعنی گیرنده و فرستنده حتماً باید از یک شرکت و با آرم همان شرکت باشد.
  2. ریموت های “آراد غرب” (AG) و “پی اس پی” (PSP) و “شایان کاو” در بازار موجود نمی باشد.
  3. محل نصب گیرنده در اتومبیل های پژو ۴۰۵ تک دکمه، سمند قدیم تاشو و سمند ضامن دار ۳ دکمه، داخل خودرو بالای آینه وسط کنار چراغ سقف می باشد.
  4. محل نصب گیرنده در اتومبیل های سمند ۲ دکمه تیغه ثابت و پژو ۴۰۵ ۲ دکمه ضامن دار در قسمت زیر قاب فرمان یا داخل جعبه فیوز توسط دو عدد پیچ مهار شده است.
  5. محل نصب گیرنده در اتومبیل های پراید ۱۱۱، پراید ۱۳۲، پراید ۱۳۱، تیبا، تیبا۲ و ساینا، بالای پدال کلاچ، پشت کامپیوتر (ECU) می باشد.
  6. برای پژو ۴۰۵ تک دکمه فقط یک عدد ریموت قابل تعریف است.
  7. ریموت های پژو ۲۰۶، زانتیا، L90 و ماشین های با سیستم مالتی پلکس، به وسیله دستگاه باید تعریف شود.

 

توجه: حفاظت و امنیت نکات بالا را از تجربیات همکاران در سطح فضای مجازی جمع آوری کرده است و صحیح بودن کامل مطالب بالا را نه تایید و نه تکذیب می نماید. همچنین دوستان اگر تجربه یا نکته خاصی مد نظرشان هست لطفا در بخش نظرات همین مطلب ارائه بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید


مطالب مرتبط