
نکاتی در مورد تعریف سوییچ
در این ساعت گروه حفاظت و امنیت نکات و تجربیات جزئی ولی مهم در حیطه تعریف سوئیچ ، که توسط کاربران برای ما ارسال شده را ارائه میدهد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید…
مجموعه نکاتی در رابطه با تعریف سوئیچ خودرو
- اگر ایسیو (کامپیوتر ECU) پراید والئو یا به اصطلاح ساژم باشه، سیستم ضد سرقت توی دستگاه نوشته والئو و شماره تگ ۷۹۳۶ هست و بدون کد تعریف کلید میشود، ولی برای تعریف کلید حتما و باید یک کلید ماشین را روشن کند و اگر هیچ کلیدی نداشت حتما ایسیو و آیسیو باید خام شود و بعد تعریف کلید انجام شود.
- اگر ایسیو پراید زیمنس cim باشه با گزینه cim باید وارد بشید و تعریف کلید بکنید. در این ایسیو حتما نیاز هست که آیسیو و ایسیو خنثی بشه و دو تا کلید با هم تعریف شوند.
- در خودروهای ۲۰۶ مدل فرانسه که از ایسیو ساژم ، والئو، j34 ،j35 و بوش استفاده شده گزینه تعریف کلید همه باهم یکی هست و تعریف ریموت هم دستی انجام میشود و شماره تگ آنها نیز ۷۹۳۶ هست و دو تا کلید تعریف میشود و در صورت تعریف کلید، کلیدهای قبلی از کار خواهند افتاد، حتی اگر یک کلید تعریف کنید.
- سیتم تعریف کلید cim ها چه در ایرانخودرو چه در سایپا یکی میباشد.
- در ۲۰۶ ایرانی ، رانا، دنا سمند معمولا از زیمنس cim استفاده شده از مدلهای بالای ۹۰ یا ۹۱٫
- در خودرو دنا، سمند مالتی پلکس، ۲۰۶ ایرانی، رانا برای تعریف ریموت از دستگاه باید استفاده شود.
- سیستم دنا sms هست. سیستم ۲۰۶ ایرانی و رانا و سمند مولتی پلکس ماکس، اکوماکس و گاها sms میباشد. ایسیو دنا بوش میباشد.
- در صورتی که با سوئیچ بسته در زیمنس. معمولی تعریف کلید انجام بگیرد خودرو روشن نخواهد شد.
- در صورتی که انتی اسکن فعال شود. سوییچ تعریف نخواهد شد.
- در صورتی که تگ اشتباه انتخاب شود یا خراب .باشد تعریف کلید انجام نخواهد شد.
- در صورتی که در سیستم ضد سرقت ssat. از چیپ مخصوص ssat استفاده نشود، تعریف کلید درست انجام نمیشود.
- در صورتی که به اعصابتونم مصلت .نباشید تعریف کلید انجام نمیشود.
- در صورتی که نکات ریز را ندونید تعریف .کلید به ممکن است به سختی انجام شود و شاید اصلا انجام نشود.
- در خودروی ۲۰۶ مدل فرانسه پیکربندی .خیلی مهم هست که ریموت را بتوانید تعریف کنید.
- در ال ۹۰ های E0 و E1 نیمه فول امکان تعریف ریموت وجود ندارد.
- در ال۹۰ برای اینکه ریموت تعریف شود،. هنگام تعریف کلید ریموت هم اتوماتیک تعریف میشود، فقط باید اول .کلید ریموت دار و بعد یدک تعریف شوذ.
- دوستان بعضی مواقع هم که در .خودروهای بالای مدلهای ۹۱ که از سیستم CIM استفاده شده است، ممکن است. از سیستم زیمنس معمولی استفاده شده باشد (توسط کمپانی ایرانخودرو یا سایپا).
- در cim1 در صورت ایسیو (ECU) خام یا آی سی یو(ICU) خام باشد. در تعریف کلید حتما نیاز هست که تگ مورد استفاده نو باشد. ولی در cim2 نیازی به تعویض تگ نمیباشد.
- در ایسیو اس ال ۹۶ اینکه چون میکرو به سمت .موتور میباشد، بخاطر گرما لحیم سرد میشود و گاهی خودرو در حرکت خاموش. خواهد شد و یا چراغ چک خاموش میشود. در این حالت باید پایههای میکرو را مجدد لحیم کاری کرد.
- دوستان نکته ای را خواستم به حضورتون برسونم .در رابطه با خودروی دنا با سیستم sms یا سازه پویش، گاهی اتفاق می افتد. که دوستان به هر دلیل سر باتری خودرو را برداشته و دوباره وصل میکنند، در این هنگام ممکن است. که قفل مرکزی از کار بیافتد. خوب راه حل چیست؟ سر باتری را جا زده و خودرو را چند ساعتی به حال خود رها کنید که در این صورت قفل مرکزی به کار خواهد افتاد.
- نکته دیگر در رابطه با تعریف ریموت خودرو دنا، توجه. داشته باشید که حتما ریموت، ریموت شرکت سازه پویش باشد.
توجه: حفاظت و امنیت نکات بالا را از تجربیات همکاران در. سطح فضای مجازی جمع آوری کرده است و صحیح بودن کامل مطالب بالا ؤرا نه تایید و نه تکذیب مینماید. همچنین دوستان اگر تجربه یا نکته خاصی مد. نظرشان هست لطفا در بخش نظرات همین مطلب ارائه بدهند.
.تعریف سوئیچ تعریف سوئیچ تعریف سوئیچ تعریف سوئیچ تعریف سوئیچ تعریف سوئیچ تعریف سوئیچ تعریف سوئیچ تعریف سوئیچ
6 نظر برای "نکاتی در مورد تعریف سوییچ"
ورود به سایت