Logo حفاظت و امنیت

برای استفاده از تمامی خدمات ما، پیشنهاد می‌کنیم از گزینه‌های سمت راست وارد سایت شوید.

نکاتی در مورد تعریف سوییچ

نکاتی در مورد تعریف سوییچ

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

در این ساعت گروه حفاظت و امنیت نکات و تجربیات جزئی ولی مهم در حیطه تعریف سوئیچ، که توسط کاربران برای ما ارسال شده را ارائه می دهد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید…

  1. اگر ایسیو پراید والئو یا به اصطلاح ساژم باشه، سیستم ضد سرقت تو دستگاه نوشته والئو و شماره تگ ۷۹۳۶ هست و بدون کد تعریف کلید میشه ولی برای تعریف کلید حتما و باید یک کلید ماشین را روشن کنه و اگر هیچ کلیدی نداشت حتما ایسیو و آیسیو باید خام بشه و بعد تعریف کلید بشه.
  2. اگر ایسیو پراید زیمنس cim باشه با گزینه cim باید وارد بشید و تعریف کلید بکنید. در این ایسیو حتما نیاز هست که آیسیو و ایسیو خنثی بشه و دوتا کلید با هم تعریف بشه.
  3. در خودروهای ۲۰۶ مدل فرانسه که از ایسیو ساژم ،والئو ، j34،j35 و بوش استفاده شده گزینه تعریف کلیدشون همه باهم یکی هست و تعریف ریموت هم دستی انجام میشه و شماره تگشونم ۷۹۳۶ هست و دو تا کلید تعریف میشه و در صورت تعریف کلید کلید های قبلی از کار میافته حتی اگر یک کلید تعریف کنید.
  4. سیتم تعریف کلید cim ها چه در ایرانخودرو سایپا یکی میباشد.
  5. در ۲۰۶ ایرانی ،رانا، دنا سمند معمولا از زیمنس cim استفاده شده از مدلهای بالای ۹۰ یا ۹۱٫
  6. در خودرو دنا،سمند مالتی پلکس،۲۰۶ ایرانی ،رانا برای تعریف ریموت از دستگاه باید استفاده بشه.
  7. سیستم دنا sms هست. سیستم ۲۰۶ ایرانی و رانا و سمند مولتی پلکس ماکس،اکوماکس و گاها sms میباشد. ایسیو دنا بوش میباشد.
  8. در صورتی که با سوئیچ بسته در زیمنس معمولی تعریف کلید انجام بگیره خودرو روشن نمیشه.
  9. در صورتی که انتی اسکن فعال بشه سوییچ تعریف نمیشه.
  10. در صورتی که تگ اشتباه انتخاب بشه یا خراب باشه تعریف کلید انجام نمیشه.
  11. در صورتی که در سیستم ضد سرقت ssat از چیپ مخصوص ssat استفاده نشه تعریف کلید درست انجام نمیشه.
  12. در صورتی که به اعصابتونم مصلت نباشید تعریف کلید انجام نمیشه.
  13. در صورتی که نکات ریز را ندونید تعریف کلید به سختی ممکنه انجام بشه وشایدم نشه.
  14. در خودروی ۲۰۶ مدل فرانسه پیکربندی خیلی مهم هست که ریموت را بتونید تعریف کنید.
  15. در ال ۹۰ های E0 و E1 نیمه فول امکان تعریف ریموت وجود ندارد.
  16. در ال۹۰ برای اینکه ریموت تعریف بشه هنگام تعریف کلید ریموت هم اتوماتیک تعریف میشه، فقط باید اول کلید ریموت دار و بعد یدک تعریف بشه.
  17. دوستان بعضی مواقع هم که در خودروهای بالای مدلهای ۹۱ که از سیستم CIM استفاده شده ممکنه از سیستم زیمنس معمولی بکار گرفته شده باشه توسط کمپانی ایرانخودرو یا سایپا
  18. در cim1 در صورت ایسیو خام یا آی سی یو خام باشد در تعریف کلید حتما نیاز هست که تگ مورد استفاده نو باشد. ولی در cim2 نیازی به تعویض تگ نمیباشد.
  19. یک نکته در ایسیو اس ال ۹۶ اینکه چون میکرو به سمت موتور هست بخاطر گرما لحیم سرد میشه و گاهی خودرو در حرکت خاموش میشه و یا چراغ چک خاموش میشه در این حالت باید پایه های میکرو را مجدد لحیم کاری کرد.
  20. دوستان نکته ای را خواستم به حضورتون برسونم در رابطه با خودروی دنا با سیستم sms یا سازه پویش، گاهی اتفاق می افتد که دوستان به هر دلیل سر باطری خودرو را برداشته و دوباره وصل میکنند، در این هنگام ممکن است که قفل مرکزی از کار بی افتد. خوب راه حل چیست؟ سر باطری را جا زده و خودرو را چند ساعتی به حال خود رها کنید که در این صورت قفل مرکزی به کار خواهد افتاد.
  21. نکته دیگر در رابطه با تعریف ریموت خودرو دنا، توجه داشته باشید که حتما ریموت، ریموت شرکت سازه پویش باشه.

 

توجه: حفاظت و امنیت نکات بالا را از تجربیات همکاران در سطح فضای مجازی جمع آوری کرده است و صحیح بودن کامل مطالب بالا را نه تایید و نه تکذیب می نماید. همچنین دوستان اگر تجربه یا نکته خاصی مد نظرشان هست لطفا در بخش نظرات همین مطلب ارائه بدهند.


تعداد نظرات: 4 نظر

avatar

رضا احمدی

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ ۱۴:۰۵

سلام استاد واسه کد دادن احتیاج به دستگاه دیاگ داریم یابدون دیاگ هم میشه

2
avatar

سعید مرادی ثانی

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ ۱۵:۲۲

بله نیاز داریم

0
avatar

مهدی بابایی زاده

۱۳۹۶/۰۳/۱۲ ۰۸:۴۹

سلام، شماره ۱۹ میشه توضیح بدید؟

0
avatar

محسن جوادی

۱۳۹۶/۰۳/۱۲ ۱۲:۵۴
در پاسخ به مهدی بابایی زاده
سلام، شماره 19 میشه توضیح بدید؟

سلام
چون کامپیوتر SL96 به سمت موتور هستش و گرمای زیادی بهش میرسه، گاهاً ماشین خاموش میشه که با تجدید قلع کردن این مشکل رفع میشه.

0

دیدگاهتان را بنویسید


مطالب مرتبط