
سوالات متداول مشتریان دزدگیر ایزیکار
در این ساعت گروه حفاظت و امنیت مجموعه کاملی از سوالات متداول مشتریان دزدگیر ایزیکار (easycar) را برای شما کاربران گرامی تهیه و تدوین کرده است. برای مشاهده این سوالات همراه پاسخ کامل آنها در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
مهمترین سوالات متداول مشتریان دزدگیر ایزیکار همراه با پاسخ
سوال ۱
آیا دستگاه ایزیکار یه دزدگیر کرهای با کیفیت میباشد؟
- بله این دستگاه دقیقا ساخت کشور کره جنوبی میباشد و مستقیما از کشور کره جنوبی به ایران وارد میشود.
سوال ۲
چگونه میتوان از اصلی بودن کالا مطمئن شد؟
- تمامی دستگاههای ایزیکار دارای بیمه نامه سرقت ایران هستند که سریال کیت دزدگیر روی این بیمه نامه ثبت شده است. ( دستگاههای فاقد بیمه نامه ایران مربوط به این شرکت نخواهند بود.)
سوال ۳
آیا شرکت ایزیکار لوازم جانبی (مانند چشم، سوکت فابریک، پاور) هم تولید مینماید؟
- خیر لوازم گفته شده ساخت شرکت ایزیکار نیستند ولی نمایندگیهای مجاز ایزیکار تمامی لوازم یاد شده را با مارکهای معتبر و مطمعن موجود دارند.
سوال ۴
آیا قیمت تمامی دستگاههای ایزیکار در کل نمایندگیهای مجاز یکسان هستند؟
- بله قیمت در تمام نمایندگیها در سراسر کشور یکسان است.
سوال ۵
آیا به جز قیمت روی کارتن دستگاه مبلغ جداگانه باید پرداخت شود؟
- خیر، فقط لوازم جانبی شامل: چشم، سوکت فابریک، پاور و صندوق پران باید جداگانه محاسبه شود.
سوال ۶
ریموتها دارای گارانتی هستند؟
- اجزایی مانند کیت، آنتن شامل ۳ سال گارانتی هستند، ولی ریموت کنترلها دارای گارانتی نمیباشند، اما به بهترین نحو خدمات ارائه میگردد.
سوال ۷
چرا بیمه من هنوز ثبت نشده است؟
- بعضی از بیمهها بدلیل دیر رسیدن از پست با تاخیر دست شرکت میرسند. پرسه ثبت بیمه حدود ۱۰ الی ۴۵ روز زمان میبرد.
سوال ۸
آیا بیمه ایزیکار تخفیف بیمه بدنه دارد؟
- خیر
معرفی کامل دزدگیر خودرو و ویژگیهای دزدگیر خوب
2 نظر برای "سوالات متداول مشتریان دزدگیر ایزیکار"
ورود به سایت